Wondershare Music Converter 1.3.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Wondershare Music Converter 1.3.3 حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید فرمت فایل های صوتی خود را به دیگر فرمت ها تبدیل کرده و از آنها در دستگاه های پخش موسیقی استفاده کنید . نرم افزار Wondershare Music Converter برنامه ای قدرتمند است که به شما کمک میکند به آسانی و تنها با چند کلیک فرمت فایل های صوتی خود را به دیگر فرمت ها تبدیل کنید . این نرم افزار از اکثر فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی کرده و قابلیت برداشت فرمت های صوتی را از فایل های تصویری دارد .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Music Converter 1.3.3 :

  • استفاده آسان برای کاربران
  • تبدیل فرمت های صوتی برای استفاده در گوشی های آیفون
  • تبدیل فرمت های صوتی برای استفاده در دستگاه های PSP, PS3 Xbox, Xbox 360
  • پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری
  • استخراج فرمت های صوتی از فایل های تصویری
  • پشتیبانی از ویندوز های Windows XP / Vista 32-bit / Vista 64-bit / Win 7

 

 



DVD Catalyst 4.0.2.3
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

DVD Catalyst 4.0.2.3 یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فایل های DVD و فرمت های ویدئوئی به دیگر فرمت های رایج ویدئویی نرم افزار DVD Catalyst میباشد که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدئوئی در نهایت قدرت و کیفیت را میدهد.سرعت تبدیل فایل های ویدئویی در این نرم افزار ، این نرم افزار را با نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده است.شما میتوانید فیلم های مورد علاقه خود ، و یا موزیک ویدئوهای دلخواه خود را تبدیل به فرمت هایی کنید که در تمامی نرم افزارهای پلیر و یا دستگاه های پخش ویدئو و تصویر اجرا نمائید.فایل هایی مانند AVI, DIVX, XVID, MPEG, MKV و … که در این زمینه هستند ، را میتوانید به راحتی به یکدیگر تبدیل و اجرا نمائید.

 از قابلیت های کلیدی نرم افزار DVD Catalyst 4.0.2.3:

  • سرعت در تبدیل فایل های ویدئویی با در نظر گرفتن فرمت و حجم آن
  • این نرم افزار به طور مستقل عمل میکند و نیازی به نرم افزارهای مکمل نمیباشد.
  • تبدیل انواع تایپ های ویدئویی مانند : AVC, H264, MP4, DIVX, XVID, WMV, 3GP, MPEG به یکدیگر.
  • قابلیت تنظیم با چند دستگاه
  • بدون کلیک و کاری ، و فقط با وارد کردن آدرس فایل ویدئویی به صورت اتوماتیک تبدیل انجام میشود.

 

 




Any DVD Converter Professional 4.1.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Any DVD Converter Professional 4.1.8 یک نرم افزار حرفه ای برای تبدیل هر نوع فرمت ویدیوی به فرمت های دیگر ویدیویی با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده می باشد . Any Video Converter توانایی تبدیل بیشتر فرمت های ویدیوی را دارا می باشد . AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و iPod, iPhone, Zune, PSP و DivX, XviD, MOV, rm, rmvb, MPEG, VOB, DVD, WMV, AVI و… فرمت هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کنند بسیار زیاد هستند و فقط به فرمت های ذکر شده ختم نمی شود . با توجه به اینکه یک نرم افزار مبدل خوب و سریع به ندرت یافت می شود . Any Video Converter می تواند یک انتخاب خوب برای کاربران باشد . همان طور که در فرمت های مشاهده کردید این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت برای دستگاه های MP4 , PSP , iPOD را نیز دارا می باشد . شما می توانید با چند کلیک فایل مورد نظر خود را انتخاب و سپس به فرمت مورد علاقه خود تبدیل کنید . در ضمن این نرم افزار توانایی تبدیل برخی از فرمت های صوتی را نیز دارا می باشد .



Any Video Converter Professional 3.1.8
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



Any Video Converter Professional 3.1.8  نرم افزار قدرتمند و معروفی است محصول شرکت ANVSOFT می باشد و در زمینه تبدیل فرمت های مختلف صوتی و تصویری به یکدیگر مورد استفاده می باشد . این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت ها باعث شده است که خیلی زود بین کاربران خود را پیدا کند . اکثر فرمت های موجود توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود که این نشان دهنده قدرت نرم افزار است . برخی از فرمت هایی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند را میتوان AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP اینگونه نام برد . البته شما بهتر است که به فکر دانلود این نرم افزار باشید و نیازی به فکر کردن در مورد پشتیبانی از فرمت ها نیست ! پشتیبانی از دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل نیز یکی از قابلیت های مهم نرم افزار است . همچنین این نرم افزار می توانید ویدیوهای شما را سایت Youtube دانلود و تبدیل کند.




Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.2 build 0125
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.2 build 0125 يك ابزار بسيار قدرتمند و حرفه اي و در عين حال آسان در كاربرد است . اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند . همچنين سرعت بالا در تبديل فرمت ها يكي از قابليت هاي اصلي است . در ضمن سرعت بالا در تبديل در كنار كيفيت بالا باعث شده اين نرم افزار يكي از بهترين هاي عرصه تبديل فرمت هاي صوتي و تصويري به يكديگر باشد . وسعت پشتيباني فرمت هاي اين نرم افزار بسيار زياد است و براي بخش ورودي و خروجي آن بايد توضيحات جداگانه اي داده شود .

 

امکانات نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate  :
- تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر
- استخراج صدای فیلم و ذخیره آن به صورت فایل صوتی
- استخراج فریم های انواع فرمت فیلم به صورت عکس در فرمت های مختلف
- تبدیل عکس به فیلم (قرار دادن چند عکس به دنبال هم و ساخت فیلم)
- ویرایش فیلم به صورت برش، تغییر اندازه، اضافه کردن جلوه های ویژه و Watermark به فیلم و ...
- تبدیل فرمت های صوتی به هم
- چسباندن چند کلیپ فیلم به هم


 

 



Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.1 build 0120
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.1 build 0120 يك ابزار بسيار قدرتمند و حرفه اي و در عين حال آسان در كاربرد است . اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند . همچنين سرعت بالا در تبديل فرمت ها يكي از قابليت هاي اصلي است . در ضمن سرعت بالا در تبديل در كنار كيفيت بالا باعث شده اين نرم افزار يكي از بهترين هاي عرصه تبديل فرمت هاي صوتي و تصويري به يكديگر باشد . وسعت پشتيباني فرمت هاي اين نرم افزار بسيار زياد است و براي بخش ورودي و خروجي آن بايد توضيحات جداگانه اي داده شود .

 

امکانات نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate  :
- تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر
- استخراج صدای فیلم و ذخیره آن به صورت فایل صوتی
- استخراج فریم های انواع فرمت فیلم به صورت عکس در فرمت های مختلف
- تبدیل عکس به فیلم (قرار دادن چند عکس به دنبال هم و ساخت فیلم)
- ویرایش فیلم به صورت برش، تغییر اندازه، اضافه کردن جلوه های ویژه و Watermark به فیلم و ...
- تبدیل فرمت های صوتی به هم
- چسباندن چند کلیپ فیلم به هم





Xilisoft 3GP Video Converter 6.0.14.1217
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Xilisoft 3GP Video Converter 6.0.14.1217

همانطور که همه ما می دانیم گوشی های موبایلی که امروزه با انواع طرح ها در بازارها یافت می شوند تنها قادرند فرمت های خاصی را برای پخش ویدئو ها پشتیبانی کنند و قادر نیستند تا هر فرمتی را اجرا کنند. این در حالی است که گوشی ها همچنین برای ضبط فیلم هم قادرند تا با فرمتی خاص کار ذخیره سازی را انجام دهند، برای مثال اکثر گوشی ها از فرمت 3GP استفاده می کنند و نمونه هایی هم از فرمت MP4 که این دو به صورت عادی قابل اجرا در اکثر گوشی ها نیز می باشند. حال اینجا نکته ای پیش خواهد آمد و آن هم گاهی لازم است فیلمی از سیستم رایانه به گوشی موبایل منتقل شود ، می بایست این فایل تصویری حتما به یکی از دو فرمت 3GP یا MP4 باشد. چاره ی کار این است که فایل اصلی را با تبدیل به یکی از این دو به فایل قابل اجرا در گوشی موبایل تبدیل کنیم. یکی از نرم افزارهایی که هم قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج را داراست و هم این که از قابلیت های نسبتا کاملی بهره می برد ،

Xilisoft 3GP Video Converter

نام گرفته است. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا در سریع ترین زمان ممکن و بسته به حجم و فایل های ورودی و خروجی کار تبدیل را انجام دهد. همچنین امکان اعمال تنظیماتی از قبیل اندازه تصاویر و کیفیت فایل خروجی، امکان تبدیل فایل تصویری به صوتی و یا همان استخراج صوت از تصویر و همچنین قابلیت Stop چندباره از جمله قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. Xilisoft 3GP Video Converter قابلیت نمایش به صورت مستقیم فایل ورودی و خروجی را نیز دارد و لازم نیست که با نرم افزار جداگانه پیش نمایش به حرکت درآید.





Wondershare Video Converter Ultimate 5.5.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Wondershare Video Converter Ultimate 5.5.1 نام نرم افزاری قدرتمند در این زمینه است که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل کند. شاید فرمتی نباشد که این ابزار از تبدیل آن به فرمت های دیگر برنیاید و به همین دلیل هم هست که کاربران به راحتی می توانند این ابزار را برای تمامی فرمت ها و تبدیل های خود استفاده کنند. پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است.
این ابزار نه تنها در تبدیل قدرتمند است بلکه قابلیت های جالبی نظیر امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و ... را داراست که می توانند به عنوان قابلیت های جانبی بسیار مورد استفاده قرار گیرند. تمامی این عملکردها و قابلیت ها به راحتی قابل استفاده بوده و اکثر کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و به واسطه داشتن رابطه کاربران جذاب نرم افزار به تمامی خواسته های خود دست پیدا کنند.



 



Bigasoft Total Video Converter 2.5.14.4022
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Bigasoft Total Video Converter 2.5.14.4022 یک مبدل کامل ، قدرتمند و بسیار کاربردی است که به منظور تبدیل فایل ویدیویی به یکدیگر تولید شده است این نرم افزار که در نوع خود بی نظیر است به شما کمک می کند تا فایل های ویدیویی خود را به راحتی و در چند کلیک ساده به فرمت ویدیویی مورد نظر خود تبدیل کنید ، همچنین این مبدل که از انواع فرمت های ویدیویی معروف پشتیبانی می کند این اجازه را به شما می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به انواع فرمت های ویدیویی رایج و معروف تبدیل کنید یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار که آن را از نرم افزار های مشابه برتر می سازد آن است که فایل های ویدویی شما را بدون هیچ گونه عیب و نقصی تبدیل می کند علاوه بر تبدیل به فایل های ویدیویی قابل پخش در کامپیوتر فرمت های دستگاه های قابل حمل ، همچون : تبدیل به آی پاد ، آیفون ، آیفون 3G ، اپل تی وی ، PSP ، PS3 ، ایکس باکس ، گوشی های هوشمند مانند بلک بری و...نیز وجود دارد که با رشد روز افزون این سخت افزارها چنین فرمت هایی نیز در نرم افزار گنجانده شده است پس اگر یک مبدل جامع و کامل در کامپیوتر خود می خواهید این نرم افزار می تواند برای شما ایده آل باشد

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Bigasoft Total Video Converter  :
- تبدیل سریع ، آسان و بدون نقص انواع فایل های ویدیویی
- پشتیبانی از انواع فرمت های معروف ویدیویی
- پشتیبانی از فرمت های دستگاه های قایل حمل
- امکان بهینه سازی و دسته بندی پروفایل
- امکان اصلاح فایل های تصویری
- قابلیت تبدیل دسته ای و Multithreading
- استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی
- پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای
- و....



VSO ConvertXtoDVD 4.1.10.348 Final
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


با استفاده VSO ConvertXtoDVD 4.1.10.348 Final به راحتی می توانید فایل های تصویری خود  را تبدیل به فرمت  DVD نموده و  همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با كمك نرم افزار  Convert X to DVD  شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان  تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج  مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل  کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل  فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را  نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم  وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی  تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل  کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و ... را در اختیار کاربر  قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز  پشتیبانی می کند.